100 dagars ångerrätt
LÄNGSTA ÅNGERRÄTT I BRANSCHEN!
Javisst! Vi erbjuder hela 100 dagars ångerrätt i stället för 14 dagar som är skriven i konsumenträtt! Om produkten inte motsvarar dina förväntningar eller om du ändrar dig, kan du returnera produkten du har beställt.
Villkor:
- Innan retur kontakta vårt kundservice på info@lumise.se. Kundservicen ger information om hur returen sker.
- Obs! Produkten måste vara återförsäljbar (produkten inte har använts på något sätt samt att den skickats tillbaka i oskadd originalförpackning).
- Vi förbehåller oss rätten att inte acceptera returen om produkten inte är helt återförsäljningsbar.
Så här returnerar du en produkt:
- Fyll i bifogad retursedel med information om det du vill returnera. Lägg retursedeln tillsammans med det du ska returnera i originalförpackningen. Det är viktigt att ytteremballage används så produkten ej skadas.
- Använd bifogad returetikett och klistra fast på paketet ovanpå den ursprungliga fraktsedeln. Inga gamla frakthandlingar får vara synliga.
- Lämna paketet hos ditt närmaste Post / DHL Servicepoint-ombud.
- Spara kvittot på försändelsen.
- Vill du byta produkt behöver du lägga en ny order på hemsidan. Om produkten kostar mer än vid köptillfället, kontakta oss så hjälper vi dig.
Återbetalning:
- Du kan när som helst logga in i Klarnas app eller på www.klarna.com/se och pausa din faktura.
- Har du valt faktura som betalsätt och returnerar delar av din order kommer du få en uppdaterad faktura när returen är behandlad. Returnerar du hela din order kommer fakturan att makuleras.
- Har du redan betalat din faktura behöver du kontakta Klarna som sköter återbetalningen.
- Har du betalat med kort eller banköverföring återbetalas pengarna till det konto som debiterades vid köpet.